Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 oktober 2010, 09:46
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Je verhaal is wat moeilijk te lezen.Ik dacht eerst dat je bezinning op financien ook kwam omdat je geen huis kon kopen, maar aan einde heb je het over hypotheek. Of misschien bedoel je lening voor verbouwing?

Ik zou eerst gaan zoeken naar een kappersbaan voor meer dan 16 uur. Je vindt het moeilijk, maar zou me zeker niet schuldig voelen over ontslag nemen. Als ze jou willen ontslaan, hebben ze ook geen schuldgevoel hoor. Bekijk het zakelijk.

Fijn dat je een dag mag meelopen. Dan kan je even snuffelen aan het werk. Anders vast wat vrijwilligswerk naast je betaalde baan gaan doen om het zeker te weten? Ga voor jezelf wel goed na of je echt in de zorg wilt werken of alleen dit als noodsprong ziet.

Zet gewoon alles op een rijtje met je man. Denk goed na over wat je in toekomst wil gaan doen? Toch kappersvak of in zorg? Op wat voor termijn willen jullie aan kinderen beginnen? Gaan jullie allebei 4 dagen werken of ga jij minder werken? Vraag offertes op van de gewenste verbouwing en kijk of je misschien van jullie huidige salaris wat kunnen sparen. Dan werk je wel naar een doel toe.

Succes!
Met citaat reageren