Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 november 2016, 21:16
Bonnebon Bonnebon is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 november 2016
Berichten: 11
Bonnebon is on a distinguished road
Thumbs up Re:

Hoi SkeXis,

Het is inderdaad een uitgebreide brief. Persoonlijk vind ik 'm niet té lang maar ik ben zelf ook wat lang van stof in mijn sollicitatiebrieven.

De eerste alinea vind ik wel te lang. Deze zou ik inkorten door aan te geven met wie je telefonisch contact hebt gehad en dat je via deze brief de interesse die dat gesprek heeft opgewekt wilt laten blijken. De rest vind ik meer geschikt voor een nieuwe alinea.

Verder valt het me op dat je dingen benoemt die, als het goed is, ook in je cv staan. Bijvoorbeeld de derde alinea. Je zou die kunnen inkorten tot een voorbeeld voor een gevraagde competentie. Ik zie 'het toepassen van kennis in de praktijk' daar niet tussen staan maar wel: `gericht op teamwork en het behalen van (gezamenlijk) resultaat´. Je zou je deelname aan de Imperial Barrel Award als voorbeeld kunnen gebruiken om aan te tonen dat je goed in teamverband werkt en resultaatgericht bent.

Maar al met al, wat je zegt, een solide brief waar ik geen rare zinnen of taalfouten in heb kunnen ontdekken. Heb je de brief voor deze functie inmiddels verstuurd?

BB
Met citaat reageren