Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 mei 2006, 11:23
Geert
Gast
 
Berichten: n/a
Talking Ik wil een hbo opleiding volgen

Hoi, ik ben Geert Verlinden en ben 25 jaar. Ik ben vrachtwagenchauffeur bij een kledingbedrijf uit Den Haag. Ik was 17 toen ik mijn MAVO-diploma haalde. Daarna ben ik begonnen aan de Meao maar heb die niet helemaal afgemaakt. Ik was het studeren een beetje zat. Ik vond de transportwereld altijd al erg leuk en een vriend van mij kwam toen bij mij met het VTL startpakket chauffeur worden. Snel en gemakkelijk chauffeur worden vond ik wel wat. Ik haalde snel mijn diploma’s en toen ik op de weg zat…. de vrijheid vond ik errug fijn. Ik heb veel van de wereld gezien en verdiende goed.

Nu zijn er alleen privé wat dingetjes verandert: Ik ben pas vader geworden (een tweeling ) en ga trouwen . En er zijn steeds meer ontslagen vanwege die goedkope polen. En ik ben bang dat ik ook ontslag krijg maar heb nu wel 2 kinderen. Ik wil nu eigenlijk iets anders gaan doe maar wel binnen de transport, maar wil niet zoveel meer van huis vanwege mijn kinderen.

Graag zou ik een HBO opleiding volgen. ik weet uit mezelf dat ik het niveau aankan. Pas heb ik zo’n intelligentietest gemaakt en m'n score was 115. Ik heb op internet gekeken naar opleidingen. Busines Logistics of zoiets vond ik wel interessant. Er waren nog meer opleidingen interessant maar waar moet ik zoeken? Op de gewone weg raak ik niet snel de weg kwijt maar de digitale snelweg is soms echt een doolhof

Wat ik wil weten:- Kunnen jullie mij een overzicht geven van transportopleidingen geven die interessant zijn voor mij? Ik wil wel om 6 uur thuis zijn. AUB niet te veel reizen dus…
- Kanik ook op een ander manier verderkomen? Ik heb veel gespaard, mijn vriendin werkt drie dagen in de week en de vaste lasten zijn laag. Dus ik zou het wel een paar jaar met minder inkomsten kunnen doen. Liever niet natuurlijk!
- Ik heb alleen MAVO diploma en 3 jaar meao. kan ik dan toch naar hbo?

alvast bedankt!

Gr. Geert
Met citaat reageren