Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 november 2013, 12:42
Esthelle Esthelle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2013
Berichten: 4
Esthelle is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief binnen de school graag correctie/opmerkingen

op de vacature staat de volgende profiel :De afdelingsleider Havo
* is een bindend en enthousiast leider
*heeft een inspererende visie op de onderwijskundige ontwikkelingen binnen het havo, gebaseerd op de specifieke leerlingkenmerken van de havo-leerling
* heeft affiniteit met kwaliteitsbeleid
* kan afdeling-en locatieoverstijgend denken en werken
* beschikt over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
* is bereid zich ook buiten de reguliere schooluren volop in te zetten voor de school



Naam school
T.a.v. ……..
adres
postcode, stad


(stad), 15 november 2013

Betreft : Sollicitatie afdelingsleider Havo

Geachte ……,
Op … november j.l. verscheen binnen de school de vacature: Afdelingsleider Havo, graag wil ik voor deze functie solliciteren.
De functie als afdelingsleider Havo spreekt mij om diverse redenen aan. Mijn betrokkenheidsgevoel bij het organiseren en het implementeren van toekomstig onderwijskundige ontwikkelingen. Daarnaast wil ik graag onderdeel uitmaken van een betrokken team.
Sinds augustus 2002 werk ik met veel plezier als docent ….. op school. Enkele jaren geleden heb ik ontdek dat ik aan toe ben om iets anders op school te gaan doen. Het was voor mij even afwachten op een geschikt vacature binnen de school. Mijn ambities zijn: meer voor de school, collega’s, ouders maar vooral leerlingen gaan betekenen. De afgelopen jaren voel ik me meer betrokken en wil bijdragen aan het kwaliteitsbeleid van de school. Mijn contact met collega’s, ouders en leerlingen is prima en streef ernaar om meer voor ze te gaan betekenen.
Bij het solliciteren voor deze functie ben ik bewust van de verantwoordelijkheid die aan gekoppeld is.

Graag zou ik deze brief willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

(handtekening / naam)
Met citaat reageren