Los bericht bekijken
  #7  
Oud 29 november 2013, 00:20
riley riley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 november 2013
Berichten: 7
riley is on a distinguished road
Standaard

Goedeavond,

We moeten allemaal niet vergeten, op een vacature word 1000den reactie per dag gedaan.

Vraag je zelf deze punten:
1:Hoe zorg je dat de commissie je cv eruit pikt?
2:Wie ben je dat jouw motivatie brief uit al die 1000den brieven eruit gehaald wordt?

Als je aandacht wilt trekken plaats deze motivatie heel kort en krachtig.!!.

Vermijd standaard slotzinnen: bijv;
"zoals vermeld staat..."dit is te standaard, ..

begin je slotzin bijv;
" de portier is een invalide" uitdrukking van je enthousiasme,

gebruik geen ik bij begin van je zinnen. vermeld jouw vaardigheden, motivatie voor de functie, en waarom je voor het bedrijf geschikt bent.

dit is een voorbeeld van mijn eigen motivatie,

Geachte mevrouw van ....,

“De portier is een invalide”, is het eerste wat ik zei toen ik op xxxx.nl las dat u een detail engineer projects zoekt. Dit is exact de functie waar ik naar ambieerde.

Tijdens mijn carričre als engineer heb ik teamgericht en zelfstandigheid leren werken. Daarnaast hield ik me vooral bezig met een aantal punten dat in de vacature wordt vermeld, zoals het ontwerpen van plan-, vergunningstekeningen alsmede maken van offertes. De belangrijke aandachtspunten waren cijfermatig inzicht, bedrijfsprocessen, en het analyseren van risico’s. De functie detail engineer projects lijkt me daarvoor heel geschikt.

Graag zou ik mijn carričre bij (bedrijf) willen uitbouwen. (bedrijf) investeert continu in het vakmanschap, ontplooiingsmogelijkheden en levert kwalitatief goede producten. Werken bij (bedrijf) lijkt mij heel boeiend.

Als bijlage vindt u mijn cv terug. Ik vertrouw er op het voorgaande voor u een aanleiding is tot een persoonlijk onderhoud.

Hoogachtend,



Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren