Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 februari 2008, 11:23
BasJ BasJ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 februari 2008
Berichten: 1
BasJ is on a distinguished road
Unhappy succesvolle carriere.....maar elke dag een beetje minder energie!

Dag Allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben 32 jaar, heb een academische opleiding chemische technologie gedaan, werk bij een multinational, zit in de zogenaamde "talenten groep", heb een fantastische carriere tot nu toe (4 verschillende banen binnen een bedrijf in 7 jaar) en een prima salaris!

Perfect voor elkaar zou je zeggen! Wat is het probleem eigenlijk? Het probleem is dat ik elke dag minder lekker in mijn vel zit en er steeds vaker achter kom dat ik geen zin heb om naar mn werk te gaan....

Wanneer is dit begonnen? 4 jaar geleden werd ik gevraagd om manager van een fabriek (en 18 mensen) te worden en lid van een MT, dit was natuurlijk een fantastische uitdaging (en streelt je ego). Dus ik zei ja. Na 6 maanden kregen we te horen dat er een reorganisatie zou plaatsvinden en ook mijn afdeling gesloten zou worden.....een domper! Ik heb dit traject nog begeleid en het was erg zwaar. maar ben toen mijn passie kwijt geraakt (zeg ik achteraf als ik op de afgelopen 4 jaar terug kijk)

Op dit moment ben ik weer manager van een andere afdeling, maar ja ik denk vaak Is dit het nou......

en als ik nadenk wat ik wel echt leuk vind of wil dan weet ik het niet! Heb zelfs stappen genomen om een eigen bedrijfje te beginnen (ben erg ondernemend en had een goed idee) maar ja ook daar vind ik onvoldoende energie voor...(dus ook niet de goede keuze denk ik)

Daarnaast ben ik ook nog wel een angsthaas.....Als ik iets anders ga doen, wat dan? hoe zit het dan met de financiele verplichtingen?

Dat ik veel kan en veel energie heb als ik iets leuks vind daar ben ik van overtuigd....maar op deze manier gaat het echt de verkeerde kant op....wie kan me helpen??

Groeten,
Bas
Met citaat reageren