Discussie: Groepsopdrachten
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 21 januari 2010, 15:28
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard Re: Groepsopdrachten

Over contacten opdoen voor netwerken, heb ik ook nagedacht. Echter wil ik voorlopig graag bij het bedrijf blijven waar ik nu werk en aangezien we hier ca. 9.500 medewerkers hebben, zijn er nog zoveel andere functies waar ik in de toekomst op zou kunnen solliciteren.
Als je met de auto op pad moet, omdat je klassikaal les volgt, dan is dat toch wat anders dan dat je thuis aan de slag bent. Ik ben wel bekend met het motivatie verhaal, maar ik ben ooit een met een opleiding begonnen waarbij je 1 avond in de week naar school ging, maar ik was niet gemotiveerd en bakte er evengoed niets van.
Voor mijn gevoel is het meer "gedoe" als ik moet reizen en aan vaste tijden vast zit. Omdat ik ook een paard heb. Voor mijn paard wil ik overigens een dag of twee, drie een "oppas" gaan regelen. Ik wil voor het studeren 1 dag in de week minder gaan werken, dan in de avonduren wat leren en in de weekenden.
In feite ben ik een studiebol, want over de jaren heb ik heel veel nonfictie boeken gelezen in de avonden en weekenden. Over allerlei onderwerpen zoals voeding, geneeskrachtige planten, alles aan paarden gerelateerd, geschiedenis, psychologie.
Met citaat reageren