Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 november 2007, 18:49
Tom1974 Tom1974 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 november 2007
Berichten: 6
Tom1974 is on a distinguished road
Standaard Het gesprek, meerdere interessante functies

Binnenkort heb ik een gesprek bij een bedrijf n.a.v. een gesprek en cv-plaatsen bij een W&S-bureau.

Dat is natuurlijk erg fijn, maar ik zit toch nog even met 2 dingen waar ik niet weet hoe ik ermee moet omgaan.

1. Er staat bij "profiel" flexibel en geen 9-5 mentaliteit, ik ben flexibel en ik heb geen 9-5 mentaliteit, maar er zijn grenzen. Dit bedrijf is op dit moment erg booming (ivm introductie van product) en het gaat erg goed, er wordt dus ook veel van het personeel verwacht. Dat is leuk en kan je een boost geven waardoor overwerken niet zo'n probleem is. Maar er zijn ook bedrijven waar iedereen tot een uur of 19:00 doorwerkt en dat ook van jou "verwacht" wordt. Daar heb ik dus geen trek in, hoe maak ik dat duidelijk zonder negatief en niet ambitieus over te komen?

2. De functie waar ik op gesolliciteerd heb zou iets te hoog gegrepen kunnen zijn, maar door ervaring en enthousiasme kon ik toch op gesprek komen. Stel: de werkgever ziet mij niet zitten op deze functie of ikzelf zie dat het niets voor mij is. Nu is het geval dat ze nog een andere vacature open hebben staan en dat lijkt mij ook een hele mooie job, en een iets minder hoog niveau. Wanneer geef ik dat aan?
Met citaat reageren