Los bericht bekijken
  #7  
Oud 3 januari 2012, 12:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Open sollicitatie

Een open sollicitatie kan als volgt worden geschreven :

Met deze brief wil ik mijzelf graag onder de aandacht brengen bij uw organisatie in de hoop dat er binnen uw bedrijf een openstaande vacature is die aansluit op mijn arbeidsverleden en kwaliteiten. Mijn CV vindt u onder bijlage en in onderstaande brief stel ik mijzelf graag aan u voor.

Mijn naam is (naam invoeren). Op dit moment ben ik nog werkzaam als (functienaam invoeren) bij (bedrijfsnaam invoeren). Recentelijk vernam ik dat mijn contract helaas niet verlengd zal worden. Ik zie dit echter als een uitgelezen kans om te kunnen solliciteren bij organisaties waar ik graag zou willen werken. Het (De) (reden invoeren waarom je juist bij dit bedrijf een open sollicitatie neerlegt) is één van de redenen waarom (naam bedrijf invoeren) mijn interesse heeft.

Kwaliteiten en werkhouding benoemen (bijv. Mijn werkhouding en karakter laten zich als volgt omschrijven: ik ben gewend om mij proactief op te stellen en oplossinggericht mee te denken. Bovendien ik vind het prettig om klant- en servicegericht te werken en ben ik bereid om een helpende hand toe te steken, daar waar mogelijk of gewenst. Een vrolijk, opgeruimd, leergierig karakter is wat ik u kan bieden en ik draag graag bij aan een positieve werksfeer, waarbij ruimte is voor (gepaste) humor.)

Vanzelfsprekend hoop ik uitgenodigd te worden voor een kennismakingsgesprek en ik ontvang hier dan ook graag een uitnodiging toe.

Ik kijk met belangstelling uit naar uw reactie.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren