Los bericht bekijken
  #13  
Oud 1 december 2012, 17:22
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Ik kan het niet helpen, maar ik voel me toch knap gefrustreerd. Ondanks dat het bedrijf de opleiding betaalt, voel ik mij vanuit de afdeling en het bedrijf niet begrepen, gesteund en gewaardeerd. En in feite is dat al heel lang het geval, ondanks dat ik van mijn leidinggevende wel altijd goede beoordelingen heb gekregen.
Daarom ben ik nu vacatures aan het kijken. De onkosten van de opleiding en het terug betalen daarvan maak ik me even niet al te druk over. Misschien dat een toekomstige werkgever daar een stukje van mee wil betalen of de rest van de kosten voor zijn rekening wil nemen en dat ik zelf een deel betaal. Het gaat mij niet om meer geld, maar wel om meer doorgroei kansen. respect, steun en motivatie vanuit mijn omgeving.
Waar ik nu werk is het al jaren zo van ieder voor zich, God voor ons allen en dat staat mij behoorlijk tegen. Nu wordt er gewoon gezegd dat het teveel moeite zou zijn om mij uberhaupt op die andere functie in te werken. Maar een ander inwerken, is blijkbaar geen moeite. En dat ons bedrijf toch goed betaalt, maar dat geldt dan blijkbaar alleen voor mij, want dat anderen altijd meer geld willen, moet ik maar vergeten.
Zou het er mee te maken hebben dat ik een vrouw ben in een mannen omgeving??!!
Met citaat reageren