Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 oktober 2009, 10:38
starling starling is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2007
Berichten: 5
starling is on a distinguished road
Standaard Weer contact zoeken over droombaan of loslaten?

hoi hoi,

Een lang verhaal... laat ik bij het begin beginnen. 1,5 jaar terug heb ik gesolliciteerd op een functie (vlak na de geboorte van mijn 2e kindje). Daar ben ik na een gesprek helaas afgewezen, ondanks dat ze me heel geschikt vonden, maar ze hadden twijfels over de zware functie in combi met mijn jonge gezinssituatie. Omdat ik zelf nog borstvoeding gaf en wou blijven doen, zag ik zelf ook wel beren op de weg en heb het er toen bij gelaten.
Echter nu 1,5 jaar later, staat de functie nog steeds open. Ik heb een mail geschreven met vraag voor heroverweging, aangezien mijn gezinssituatie nu iets verder is en nu zeker goed te combineren.
Daar kwam geen enkele reactie op... toen heb ik 2 weken later gebeld... en hoorde ik dat ik naar een ander persoon moest mailen. Heb vervolgens die persoon dezelfde mail, met vraag voor heroverweging gestuurd. Dat is nu al weer een week geleden en weer geen enkele reactie (geen afwijzing of ontvangstbevestiging) Het is een heel klein bedrijfje (<10)
Moet ik nu weer contact opnemen, of het laten rusten?? Diegene waar ik mijn mail naar moest sturen staat ook op Linkedin.. twijfel of ik een invite moet sturen.. of wordt dat teveel stalken??
Het is echt mijn droombaan!!! Als ik afgewezen wordt kan ik dat best hebben... maar geen reactie.. das echt naar...

groetjes, Starling
Met citaat reageren