Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 augustus 2010, 02:45
Amanda
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Ik weet niet wat ik later in de toekomst wil worden

Haaij!

Weet je wat het is... het kan ook zo zijn dat je het over 10 jaar nog niet weet of misschien over een jaar juist wel. Iedereen is verschillend. Dus probeer die druk niet zo op te voeren bij jezelf. Je bent pas 16 jaar en nog harstikke jong. Je hebt nog zoveel mogelijkheden.

Je gaf wel al aan dat je iets met dieren hebt en scheikunde. Wat dieren betreft: ga is kijken of je ergens een bijbaantje kan vinden in een dierenwinkel, dierentuin of asiel. Daar kan je echt megaveel van leren en kan je er achter komen of het misschien iets is om mee door te gaan. En wat scheikunde betreft: misschien is de wetenschap wat voor je. In het Nemo in Amsterdam zullen ze jongeren vast stimuleren om iets te doen wat je leuk vind en mag je misschien wel een keer een dagje meedraaien als je dat is zou vragen.

Hopelijk heb ik je een klein beetje op weg kunnen helpen want ik snap heel goed hoe het voelt als je niet weet wat je moet. Ik ben er ook pas net achter wat ik eigenlijk heel graag wil! En ik ben nu 22. Het belangrijkste is dat je iets doet weer jij blij en gelukkig van wordt.

Groetjes Amanda
Met citaat reageren