Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 maart 2009, 12:19
zeineboe zeineboe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Berichten: 3
zeineboe is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief beveiliging

wie wil a.u.b mijn brief bekijken,
ik heb er mijn best op gedaan maar kom alleen niet op 1 ding uit, het zinnetje van mijn onervarenheid.. ik wil daar nog wat bij toevoegen, dus alle tips zijn meer dan welkom (als er meer is, wat moet veranderen dan zie ik het graag)

Betreft: Sollicitatie ……

Geachte mevrouw Timmermans,

Naar aanleiding van de vacature op uw website d.d. 08 maart 2009, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar ..... voor de regio ...., solliciteer ik hierbij naar de functie. Door middel van deze brief wil ik u mijn interesse en motivatie duidelijk maken.

Na een persoonlijke oriëntatie op mogelijke functies die mij interesseren, ben ik erachter gekomen dat het van essentieel belang is dat mensen zich in de maatschappij enigszins veilig kunnen voelen. Wat mij aanspreekt in de functie van ...... (functienaam) beveiliger is het werken met mensen in verschillende situaties onder snel wisselende omstandigheden. Ik vind het belangrijk om de burgers en overige organisaties een gevoel van veiligheid te bieden, maar deze ook te kunnen waarborgen. Hoewel ik mij zeer bewust ben van mijn onervarenheid binnen deze sector lijkt het mij een ontzettende uitdaging om mijn persoonlijke ontwikkeling en mijn professionaliteit te vergroten.

Ik ben geďnteresseerd in een baan bij de beveiliging omdat ik van uitdaging en afwisseling hou. Ik heb de motivatie en het doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan de beveiligingsbranche. Ik ben stressbestendig, leergierig, ik bezit heel wat doorzettingsvermogen en een flexibele, collegiale instel¬ling.

Ik zou het fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan toelichten. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn C.V.


Met vriendelijke groet,


Bijlage: Curriculum Vitae.
Met citaat reageren