Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 september 2006, 12:56
Kim Kim is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 8
Kim is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief sociaal beveiliger

Ik vind het moeilijk om sollicitatie brieven te schrijven. Daarom ben ik blij dat ik dit forum heb "ontdekt". Waar ik kan zul ik jullie brieven ook voorzien van commentaar, dat zal ik dan vooral doen vanuit het gevoel dat die brief bij mij opwekt. Taaltechnisch ben ik namelijk niet sterk.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen bij het verbeteren van deze tekst:

betreft: vacature sociaal beveiliger

Geachte mevrouw****,


Bij het doorlezen van de vacatures op de NationaleVacaturebank.nl viel mijn oog op uw advertentie. Meteen dacht ik bij mijzelf: dat is de functie waar ik naar op zoek ben!

Zoals u in mijn cv kunt lezen heb ik mijn carriere gedegen opgebouwd. De functie van sociaal beveiliger zou een logische volgende stap zijn. De combinatie van de vaardigheden van een sociaal pedagogisch werker, agent, leidinggevende, beveiliger en HBO integraal veiligheidskundige maken mij een geschikte kandidaat voor deze functie.

Uw organisatie maakt het voor mij zeer interessant om te solliciteren omdat u een innovatief publiek privaat project gaat opstarten. Ik heb in het kader van mijn afstudeeropdracht onderzoek gedaan naar de mogelijkheden van beveiligingsbedrijven in publiek private samenweringsverbanden. Tevens heb ik ervaring met het opzetten van een netwerk, werken met diverse organisaties en leidinggeven aan mensen met verschillende etnische achtergronden.

Graag wil ik mijn brief toelichten in een gesprek.


Hoogachtend,


****
Bijlage: curriculum vitae

De functie:

Onze opdrachtgever is een nieuwe organisatie. Een aantal verschillende bedrijven en stichtingen werkt hierin samen om op een geheel nieuwe wijze wijken en buurten leefbaarder te maken en te houden. Reactivering, betrokkenheid, toezicht, het nemen en krijgen van verantwoordelijkheid spelen alle een belangrijke rol in de activiteiten van onze opdrachtgever. Veiligheid gaat niet zonder sociale zekerheden. Een buurt kan niet zonder regels.

MBO/HBO
Met citaat reageren