Los bericht bekijken
  #10  
Oud 4 oktober 2006, 11:42
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie - ben Duitse

Beste Monika,

Als je nu bij mij zou zitten dan zou ik eerst van je willen weten of ik het allemaal goed begrepen heb wat je geschreven hebt, maar nu doe ik het op deze manier. Ik probeer mij te verplaatsen in wat je hebt geschreven en wat je mogelijk bedoelt. Zie hieronder je herschreven brief. Laat mij even weten of ik het allemaal juist begrepen heb. Ik ben nieuwsgierig wat je nu van je brief vindt. Groeten van Hetty

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer xxx,

Van mevrouw ..... van ..... heb ik uw e-mailadres gekregen. Ik heb vorige week met haar gesproken over de mogelijkheden om werkzaamheden voor uw uitgeverij te doen.

In 1994 ben ik als vertaalster Engels-Duits begonnen met de ontwikkeling van het nieuwe ...... woordenboek. Andere opdrachten die ik gedaan heb zijn: kortingen (dit uitleggen, of snapt de uitgever wat je hiermee bedoelt), nieuwe artikelen schrijven (wat voor artikelen waren dat?) en de revies (wat betekent dit in het Nederlands?) van de Duitse spelling. Ik vind dit soort werkzaamheden erg leuk en ik wil u vragen of ik iets dergelijks voor uw uitgeverij kan doen.

Bij mevrouw ..... kun u informatie over mij inwinnen.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Monika-F
Adres en telefoonnummer ........

P.S. Graag ontvang ik van u een schrijven, zodat ik weet dat mijn brief/mailtje aangekomen is.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren