Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 april 2007, 19:13
chan chan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 1
chan is on a distinguished road
Standaard hoe kan ik mijn brief aanvullen? Help!

Onderstaand mijn standaard sollcitatiebrief. Ik voldoe aan alle eisen die worden gesteld, toch weet ik mezelf niet te verkopen. Ik graag deze baan. Dus als er iemand is die me kan helpen.... graag!

Functie inhoud: postverwerking, archivering, agendabeheer, notuleren en kwaliteitsbewaking. Opstellen van brieven, notities, facturen. Secretariele ondersteuning van de OR.

Functie eisen: MBO niveau secretaresse / managementeassistent. Zorgvuldig, stressbestendig, flexibel, open houden naar collegas en externe contacten.



Brief:
Op dit moment werk ik via het uitzendbureau met veel plezier op het secretariaat van de afdeling ..... bij de ...... Uw oproep via de interne mail voor kandidaten voor de functie van administratief-secretarieel medewerker trok mijn bijzondere aandacht. Via deze brief wil ik graag in aanmerking komen.

Zoals u uit mijn bijgevoegde mijn curriculum vitae kunt opmaken ben ik werkzaam geweest in diverse secretariële en administratieve ondersteunende functies. Door mijn jarenlange werkervaring meen ik, in alle bescheidenheid, aan de door gestelde functie-eisen te kunnen voldoen.

Ik beschik over een aantal eigenschappen, waarvan ik denk dat ze belangrijk zijn voor het goed vervullen van deze functie. Deze eigenschappen zijn zelfstandigheid, accuraat en planmatig inzicht. Erg belangrijk is ook het goed kunnen omgaan met mensen.

Het zal u duidelijk zijn dat ik zeer geďnteresseerd ben. Ik zou graag de mogelijkheid willen krijgen mijn brief in een gesprek te kunnen toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren