Los bericht bekijken
  #6  
Oud 17 augustus 2011, 13:52
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Wow, je hebt een imposant verleden in Zuid-Amerika! Maar als ik het goed begrijp is een fulltime kantoorbaan geen probleem voor jou? Jij spreekt ongetwijfeld super goed Spaans.

Ik heb heel weinig Latijns-Amerika ervaring. Drie keer ben ik in México geweest (bij elkaar ongeveer 7 maanden) en één keer in Perú. Volgende maand ga ik weer 3 weken naar México. Wellicht dat ik later dit jaar nog 1,5 week naar de Dominicaanse Republiek ga.

Jammer dat er blijkbaar zó weinig banen zijn waarbij je niet een groot deel v/d tijd op kantoor, achter de computer zit. Zeker functies vanaf hbo en hoger lijken allemaal op kantoor te zijn.

Ik trek het niet om fulltime op kantoor te werken (deels zou geen probleem zijn). Ik zou het geweldig vinden om onderweg te zijn. Dat lijkt praktisch onmogelijk. Zelf heb ik marketing management (heao) gedaan, maar dat vind ik totaal niet interessant. Ik zou liever iets sociaals doen, waarbij je mensen helpt.

Op de één of andere manier voel ik me ook erg aangetrokken tot Latijns-Amerika. Wat je zegt, de muziek, het klimaat, het vrije gevoel, het eten, de taal. Ik luister ook vrijwel alleen maar Spaanstalige muziek (bachata, salsa, reggaeton, merengue, cumbia, etc.).

Waar ergens in México ben je geweest? Wat zijn je ervaringen m.b.t. Colombia? Dat land wil ik ook graag een keer bezoeken. Volgens mij valt het reuze mee met de gevaren in dat land.
Met citaat reageren