Los bericht bekijken
  #9  
Oud 21 augustus 2011, 18:55
Ana Ana is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2011
Berichten: 4
Ana is on a distinguished road
Standaard

Hoi Hoi, heb een paar drukke dagen achter de rug vandaar even de stilte. Maar ja, ik vind Mexico een heel divers land. DF vond ik heel westers en natuurlijk Playa del Carmen idem. Het leukste vond ik om in authentiekere plaatsen te zijn zoals San Cristobal de las Casas. Maar natuurlijk is het ook geweldig om luxe te gaan doen in DF. Nee DF vond ik ook zeker niet gevaarlijk! Zelf heb ik meer met Zuid Amerika, alhoewel ik Centraal Amerika ook erg indrukwekken vond omdat er zoveel te doen is, zoveel te ontdekken. Toch heb ik bij Zuid Amerika een meer overweldigend gevoel, op een positieve manier. Ik kan niet precies uitleggen waarom, het is een emotie.
Ook ik heb salsa les gehad, maar ik heb sinds 2007 al geen les meer. Ik ga af en toe naar een feestje en dan dans ik wat. Ik zou wel weer op les willen, maar dan moet ik eerst een goede partner vinden. Argentinie is iets wat duurder ja, maar goed je krijgt ook wel waar voor je geld. Het land is weer totaal anders dan bv Mexico of Colombia. Je kunt het niet vergelijken. Ecuador is een fantastisch land, je hebt er 4 verschillende gebieden en het is een relatief klein land zodat je ook veel verschillende dingen kunt zien in korte tijd. Ook hier zijn de mensen erg aardig, en natuurlijk heb ik er na 1 jaar gewoond te hebben meer binding mee. Helaas is er wel meer criminaliteit de afgelopen jaren. Hopelijk komt de president eens met goede maatregelen....
Met citaat reageren