Los bericht bekijken
  #2  
Oud 27 juli 2012, 12:35
Renatev Renatev is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 juli 2012
Berichten: 41
Renatev is on a distinguished road
Standaard

Ik heb nogmaals contact gehad met het NCOI. Maar ook de teamleider geeft aan dat er geen slagingscijfers worden bijgehouden, maar dat men in totaal 3x examen kan doen. Mocht het dan nog niet gelukt zijn kun je een herhaling van de cursus doen tegen gereduceerd tarief.

Ik blijf het vreemd vinden; Je wilt toch als opleider weten of de cursus ook doet waar je het voor opgezet hebt, namelijk dat mensen hun diploma halen? En dan niet pas na een aantal herexamens...

Ik heb nu 2x van het NCOI te horen gekregen dat ze de percentages niet bijhouden. Hmmm misschien houden ze het wel bij maar willen ze de cijfers niet naar buiten brengen..... Maar waarom niet, zijn ze zo slecht?

Ik begrijp best dat het slagingspercentage niet 100% is, en absoluut lager ligt dan bij een fulltime opleiding waarbij je gewoon naar school gaat. Maar helemaal geen slagingspercentage bijhouden is naar mijn mening onprofessioneel. Ik begrijp ook niet dat er niet met grote regelmaat naar gevraagd wordt, zodat men toch de cijfers is gaan bijhouden. Het is de opleider voor werkend Nederland! Je zou denken dat de doelgroep toch wat kieskeuriger en doortastender is met het uitzoeken van zijn opleider, dan iemand die wettelijk gezien alleen een krantenwijk mag lopen? Als de baas gaat betalen lijkt het me dat hij dit soort info wil hebben voordat hij de portemonnee trekt.
Met citaat reageren