Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 november 2005, 14:20
Dragonfly Dragonfly is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Berichten: 3
Dragonfly is on a distinguished road
Talking Re: Voort wat hoort wat!

Ik heb even gezocht op het forum maar ik kan niet vinden hoe ik het moet doen. Dus typ ik hem maar even over:

Geachte mevrouw...

Met veel belangstelling las ik vandaag uw vacature voor MCOBIBA. Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe werkomgeving en een flinke uitdaging. Daarom wil ik graag solliciteren.

Om meerdere redenen denk ik dat ik geschikt ben voor de baan. De eerste reden is dat deze functie goed aansluit bij mijn opleiding en werkervaring. Op dit moment ben ik werkzaam bij de RBNOPUK als MCOBICA. De werkzaamheden die ik hierin uitvoer komen voor een grotendeels overeen met de eisen die u stelt voor de aangeboden functie.

Daarnaast beschik ik over goede sociale en communicatieve eigenschappen. Ik vind het prettig om zelfstandig te werken maar toch deel uit te maken van een team. Bovendien werk ik accuraat en verkoopgericht zonder hierbij de klantfocus uit het oog te verliezen. Ik ben leergierig en zeer gemotiveerd om het BA-team te komen versterken.


Al bijna elf jaar werk ik met heel veel plezier bij de R-organisatie, waar ik me zeer betrokken bij voel. Daarom is het opnieuw kiezen voor de R. een logische keus voor mij. Graag zou ik mijzelf in een persoonlijk gesprek aan u willen voorstellen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

AvW

Ik vind hem nu al niet meer leuk!
Met citaat reageren