Los bericht bekijken
  #6  
Oud 29 november 2005, 13:21
mcpranger mcpranger is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 6
mcpranger is on a distinguished road
Standaard Re: Voort wat hoort wat!

Hoi Dragonfly,

ik vind je brief erg goed. Je bent lekker to the point en komt erg zelfverzekerd over. Ik denk dat de recruiter benieuwd zal zijn of je dat ook echt bent. Wat ik wel mis is waarom je deze functie specifiek zo leuk vind (wel dat je de functie kan vervullen, niet waarom je het ook wilt). Maw, je brief kan ook zonder veel aanpassingen naar elke andere soortgelijke functie gestuurd worden. Paar kleine grammaticale dingetjes:

* "De werkzaamheden die ik hierin uitvoer komen voor een grotendeels overeen met de eisen die u stelt voor de aangeboden functie." wordt " De werkzaamheden die ik hier uitvoer komen grotendeels overeen met de eisen die u stelt voor de aangeboden functie."

* "Graag zou ik mijzelf in een persoonlijk gesprek aan u willen voorstellen" wordt "Graag zou ik in een gesprek verder willen ingaan op...". Ik denk namelijk dat je je al voorgesteld hebt in je brief en dat daarnaast een gesprek altijd persoonlijk is. Maar da's mijn mening.

Bovenstaand zijn echter kleine dingetje waarvan ik niet denk dat de recruiter daarover zal vallen.

Suc6! Laat ook effe weten wat ervan gekomen is!

Martijn
Met citaat reageren