Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 april 2007, 09:44
M_W_Hofman M_W_Hofman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 1
M_W_Hofman is on a distinguished road
Standaard Voorbeeld sollicitatiebrief beleidsmedewerker NVVB (ben aangenomen)

Hieronder een brief die ik verstuurd heb voor de vacature van beleidsmedewerker. Inmiddels ben ik aangenomen op deze brief (en CV)
Deze brief plaats ik in de hoop dat je er wat aan hebt als voorbeeld.




Bedrijf
t.a.v. naam
adres
adres
24 april 2007

Mijn naam
Mijn adres
Mijn adres

Geachte mevrouw …,


met grote belangstelling las ik vandaag de vacature voor beleidsmedewerker in het blad Burgerzaken en Recht van de Nederlandse Vereniging Voor Burgerzaken.

De NVVB ken ik goed vanuit mijn werkzame periode bij de afdeling burgerzaken van verschillende gemeenten. Voor het bedrijf Segment-Groep detachering heb ik, na een opleiding tot allround medewerker burgerzaken, de afgelopen tijd met veel plezier ervaring opgedaan op vrijwel elk gebied van burgerzaken. Daarbij heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de NVVB als adviesorgaan. Voorafgaand hieraan heb ik, tijdens mijn studie Bestuurskunde/Overheidsmanagement, ervaring opgedaan op het gebied van beleid, openbaar bestuur en consultancy.

Met veel enthousiasme zou ik graag willen meewerken in de organisatie NVVB als adviseur aan het Rijk en aan gemeenten. Ik denk dat mijn opleiding en werkervaring een goede combinatie vormen voor de invulling van de functie beleidsmedewerker bij de NVVB.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,


Naam

bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren