Los bericht bekijken
  #12  
Oud 27 december 2007, 13:54
theotest theotest is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Berichten: 7
theotest is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief brandweer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thor2002 Bekijk bericht
Beste Theo,

ik hoop dat je dit nog leest voordat je de boel op de post doet!

Ja, je zwemdiplmoa mag er wel in, zeker als het een vereiste is bij deze baan. Mocht je twijfelen of zoiets wel in je CV hoort, dan zou je het ook in het begeleiden schrijven kunnen zetten: Uiteraard ben ik in het bezit van alle zwemdiploma's.

De vele kanten van het werk? Schrijf daar dan : de veelzijdigheid van het werk, of de vele aspecten van het werk.

En ' tijdens mijn opleiding' heb je 'geleerd met een verscheidenheid aan groot materieel te werken, waaronder branders en slijpapparatuur.'

Nogmaals, succes. Ik hoop dat je op gesprek mag komen, maaruhh.....

Thor2002
Op de website van de hulpverleningsdienst Groningen zag ik uw vacature, die mij erg aansprak. Ik ben al geruime tijd geďnteresseerd in een functie bij de brandweer.
Graag solliciteer ik naar de functie van brandweerman

De brandweer spreekt mij aan door de veelzijdigheid van het werk. Van het blussen van een brand tot het bevrijden van mens en dier.
In augustus 2007 heb ik mijn diploma constructie bankwerker / lassen (metaal) gehaald.
tijdens mijn opleiding heb ik geleerd om met een verscheidenheid aan groot materieel te werken, waaronder branders en slijp apparatuur.
Ik ben bereid om vakgerichte opleidingen te volgen.


zo
Met citaat reageren