Los bericht bekijken
  #8  
Oud 8 augustus 2011, 17:08
Orkide Orkide is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 15
Orkide is on a distinguished road
Standaard

Tweede poging. En nog steeds geldt: alle kritiek is méér dan welkom. Bedankt!


Beste

Een vacature in de evenementensector met variatie in de functieomschrijving en vraag naar actieve talenkennis, die krijgt direct mijn onvoorwaardelijke aandacht!

Op de XXXX ben ik als onthaalmedewerker de eerste persoon met wie mensen in contact komen. Ik hou van het sociale, klantgerichte en diplomatieke aspect van de job. Toen ik er laatst voor kon zorgen dat een boze contactpersoon uiteindelijk gerustgesteld en tevreden de hoorn inhaakte, was dat voor mij een mooie bevestiging van die competenties.

Ongetwijfeld heeft uw bedrijf voordeel bij mijn liefde voor organiseren. Van het zoeken naar een gepaste externe vergaderplaats, de catering voor het bedrijfskerstfeestje en het stipt op tijd laten bezorgen van mailings via XXXX; tot mijn eerste soloreis naar Istanbul en Kapadokya een paar jaar geleden: ik hou van het plannen, het zoeken naar de beste oplossing, en natuurlijk ook het goede eindresultaat.

Als secretaresse ben ik vertrouwd met de voorbereiding van vergaderingen, en als beheerder van de personeelsdossiers weet ik hoe belangrijk een goed klassement en nauwkeurigheid zijn.

Mijn huidige functies zijn bovendien niet altijd afgebakend in plaats en tijd. U haalt met mij een medewerker die niet vies is van enige flexibiliteit in huis.

Door contacten met Engelssprekende vrienden, en een grote interesse in Anglo-Amerikaanse literatuur en Engelstalige websites en blogs blijft mijn kennis van de Engelse taal up-to-date.
Tijdens mijn studies vertaler-tolk heb ik een sterke basis Frans meegekregen. Lezen, Franse tv en nu en dan een trip naar La Douce France helpen mij die te onderhouden.

Op dit ogenblik schaaf ik mijn kennis Duits bij via een cursus op Altissia.com.

Wij hebben elkaar ongetwijfeld één en ander te bieden. Ik licht mijn enthousiasme en compententies graag toe tijdens een kennismakingsgesprek.

Vriendelijke groeten

Laatst gewijzigd door Orkide; 8 augustus 2011 om 17:11 Reden: nieuwe alinea
Met citaat reageren