Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 augustus 2011, 14:04
Drokkien Drokkien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2011
Berichten: 3
Drokkien is on a distinguished road
Standaard

Hi Ellie,
Eerst wil ik je bedanken voor het nakijken van mijn brief. De rood gekleurde tekst heb ik (van plaats) veranderd of bijgevoegd. En ik vind interesses inderdaad beter klink dan hobby's.

Wil je nog eens kijken of hij nu beter is?
Alvast bedankt

---------------------------------------------------------------------------
Betreft: sollicitatie opleidingsplaats operatieassistent


Geachte xxx,

Hierbij solliciteer ik naar een opleidingsplaats voor operatieassistent welke in maart 2012 begint.

Sinds 2˝ jaar ben ik geďnteresseerd in het beroep operatieassistent. Het nauwkeurig en geordend werken en het werken in een team zijn dingen die mij aanspreken in dit beroep. Dit zijn dan ook eigenschappen die bij mij van toepassing zijn. Ik ben ook zelfstandig, stressbestendig en in het bezit van een MBO niveau 4 directiesecretaresse diploma.

Ik heb altijd interesse in een medisch beroep gehad, daarom ben ik de opleiding medisch secretaresse gaan volgen. Doordat ik in het eerste leerjaar geen stage in een ziekenhuis mocht lopen, moest ik op een zakelijk kantoor stage gaan lopen. Tijdens deze stage ben ik informatie over de opleiding operatieassistent tegen gekomen en deze opleiding voelde gelijk goed bij mij. Ik vind het namelijk heel interessant om operaties op tv te bekijken en hoe men als een team samenwerkt om tot een goed resultaat te komen.

De eis was dat ik een niveau 4 diploma moest hebben en de opleiding medisch secretaresse was op niveau 3, daarom heb ik de opleiding afgemaakt als directiesecretaresse. Deze keus heb ik gemaakt omdat ik zo het snelst aan de opleiding operatieassistent kon beginnen.

Voor verdere details verwijs ik u naar het bijgevoegde CV.

Ik vertrouw erop te worden uitgenodigd voor een gesprek en graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

Met vriendelijke groeten,


xxx xxx

Bijlage: Curriculum Vitae

--------------------------------
Met citaat reageren