Los bericht bekijken
  #13  
Oud 12 augustus 2008, 21:21
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Graag een mening van de experts

Ik kan natuurlijk moeilijk gaan verwijzen naar ervaringen die ik heb opgedaan bij eerdere werkgevers, maar dat is wel de plaats waar ik alle huidige vaardigheden vandaan heb.

Hierbij een aangepaste versie van mijn brief, met een meer logische opbouw en her en der wat aanpassingen conform de door jullie gegeven tips.


================================================== ======

Hans Polder
[Eigen adres]

Gemeente Den Haag
IDC - HR Services
t.a.v. sollicitaties
Fruitweg 17
2525 KE Den Haag

Betreft: Sollicitatie naar de functie Ambulancechauffeur

Geachte mevrouw van Asten,

Elke keer als er een ambulance voorbij rijdt zou ik het liefst achter het stuur ervan zitten. Daarom solliciteer ik naar aanleiding van ons telefoongesprek op zaterdag 9 augustus dan ook graag naar de functie van Ambulancechauffeur.

Juist de functie van Ambulancechauffeur is geschikt voor mij omdat ik me graag voor het maatschappelijk belang en welzijn in wil zetten. Ik ben reeds actief bij de plaatselijke EHBO-vereniging en Reddingsbrigade en bouw op die manier mijn communicatieve vaardigheden steeds verder op. Daarbij komt dat het samenwerken met andere vrijwilligers en hulpdiensten om een zorgvrager zo goed mogelijk van (eerste) hulp te voorzien mij een kick geeft.

De opgedane ervaringen op evenementen hebben me steeds meer laten zien dat een functie in de zorgverlening goed bij mij past. Eigenschappen als accuraat zijn, snel beslissingen kunnen nemen en tactvol optreden zijn mij eigen.

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.

Met vriendelijke groet,


[Handtekening]


Hans Polder

Bijlage: curriculum vitae
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren