Discussie: Heb jij een POP?
Los bericht bekijken
  #23  
Oud 5 april 2010, 11:48
SLE SLE is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2010
Berichten: 4
SLE is on a distinguished road
Standaard Re: Heb jij een POP?

Ook binnen het bedrijf waar ik werk wordt het POP gebruikt. Helaas werkt het niet zoals het zou moeten en dat komt door verschillende factoren.
Zonder al te veel in detail te treden komt dat door het verplichten van het POP, onervarenheid van de betrokken manager en stagneren van de ontwikkeling van het bedrijf, waardoor verdere ontwikkeling niet nodig is omdat er geen doorgroeimogelijkheden meer zijn.

In mijn ogen leidt dat tot onnodige frustratie, en dat is dan ook de reden dat ik heb aangegeven dat ik voorlopig even mijn eigen plan trek en privé doorga met mijn ontwikkeling.
Mijn manager is hier niet blij mee, hij trekt hieruit nu de conclusie dat ik weg wil. Dit is zeker niet het geval, want ik heb het prima naar mijn zin, maar ik wil niet stil blijven zitten en klaar zijn voor het moment dat ik me ook binnen het bedrijf verder kan ontwikkelen. Natuurlijk heb ik hem dit ook zo gezegd, maar ik heb niet de indruk dat de boodschap overgekomen is.

Voor mij dus voorlopig even geen POP... Ik zie het nut er zeker van in, maar dan moet het wel op het juiste moment gebeuren!
Met citaat reageren