Los bericht bekijken
  #4  
Oud 20 februari 2014, 06:00
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Olympia zeer slecht

Heb van Olympia een baan aangeboden gekregen die zogenaamd een vaste baan kon worden. Achteraf bleek dat het maar voor een paar weken was en hadden zij dus gelogen over de duur van de opdracht. Waar zij ook over logen zijn de functie en takenpakket. Ook viel het mij op dat je een behoorlijk dik contract moest tekenen, dat je zelfs niet ondertekent als je bij een bedrijf in vaste dienst komt. Bovendien werd er druk op je gezet om het contract te ondertekenen. Overal en altijd in mijn leven heb ik een aantal dagen de tijd gekregen om het contract te bestuderen en had men zelfs begrip ervoor als ik deze door een jurist zou laten lezen, maar bij Olympia moet je binnen een paar minuten ondertekenen. En elke pagina van het contract moest je ondertekenen, want per slot van rekening vertrouwt de waard zijn gasten zoals hij zelf is.
Verder zijn het verschrikkelijk onbeleefde intercedenten. Heb nooit zo'n onbetrouwbaar en onbeleefd uitzendbureau meegemaakt. En het blijft niet alleen beperkt tot een enkele vestiging van Olympia. Bedenk je drie maal voor je een voet hier binnen zet.
Met citaat reageren