Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 oktober 2007, 18:48
BobbyRoss BobbyRoss is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2007
Berichten: 2
BobbyRoss is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie als beveiliger

Hallo,

Graag zou ik jullie mening willen hebben over mijn sollicitatie brief.
De naan van het bedrijf heb ik eruit gehaald, maar misschien dat jullie wel kunnen raden waar ik ongeveer op heb gesolliciteerd.

Hier komt ie:
Plezier, vrolijkheid en toch verantwoording. Met deze gedachte in mijn achterhoofd, zei ik meteen “****” en solliciteer ik naar de functie beveiliger binnen uw bedrijf.

Wat mij erg aanspreekt aan ******* is het werken met veel verschillende mensen onder snel wisselende omstandigheden. De sfeer van gezelligheid en vrolijkheid proef je meteen bij binnenkomst. Het is belangrijk, maar ook een uitdaging om deze sfeer te behouden en het overzicht weten te bewaren.

Met de ervaring die ik heb opgedaan tijdens mijn werkzaamheden als beveiliger op Walibi World, evenementen, Schiphol en in samenhang met mijn persoonlijk sterke punten zoals, spontaniteit, dienstverlenend, doorzettingsvermogen, communicatief vaardig en zelfstandigheid ben ik ervan overtuigd dat ik een aanwinst kan zijn voor *****.

Ik ben ontzettend leergierig en pik dingen snel op. Ik heb het vertrouwen dat mijn kwaliteiten aan uw eisen voldoen. Ik verwijs u naar mijn Curriculum Vitae voor verdere informatie die wellicht aanleiding voor u zal geven om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Alvast bedankt
Met citaat reageren