Los bericht bekijken
  #8  
Oud 14 november 2012, 09:41
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Maar er is nu al gezegd dat wat ik er ook bij ga doen, ik geen hogere vergoeding zal krijgen dan op MBO niveau, omdat ik mijn diploma nog niet heb. Eerlijk gezegd, richt ik daarom liever nu zoveel mogelijk mijn energie op mijn studie en niet op het leren van nieuwe werkzaamheden op het werk. Mijn collega wil wel graag dat ik op een hoger niveau werk erbij ga doen.

Overigens ben ik helemaal niet zo'n carričretijger, ik wil gewoon betaald krijgen naar het werk dat ik doe en naar hoe mijn functie is ingeschaald. En dat gebeurt in feite al acht jaar niet. Echter wanneer ik mijn diploma heb, krijg ik wel met terugwerkende kracht het verschil van die ene schaal bijgelegd voor de periode dat ik heb gestudeerd. Ik heb nu een vraag uitstaan hoe die "herstellende" salarisbetaling precies berekend zal gaan worden. Ik ga er alvast van uit dat het geen vetpot zal zijn, aangezien het niet op papier vast is gelegd en men dus voor de goedkoopste manier kan kiezen. In ieder geval betaalt het bedrijf mijn opleiding en het is heel belangrijk dat ik het tijdig afrond, zo niet dan moet ik alles terug betalen.
Met citaat reageren