Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 juni 2016, 11:48
Mowgli Mowgli is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2016
Berichten: 1
Mowgli is on a distinguished road
Standaard solliciteren op een afdeling waar een manager zit met een stroeve chemie

Beste gebruikers,

Ik werk momenteel op een interne afdeling Y binnen bedrijf X waar ik het goed naar mijn zin heb en ik goed functioneer. Maar hiervoor heb ik op afdeling W gewerkt waar het helaas niet goed ging. Ik had vooral heftige discussies met de manager van die afdeling. Het boterde niet tussen mij en die manager. Zowel mijn collega's als ik hadden een nogal autoritair beeld van die manager. Die manager heeft MBA gedaan. Mijn contract op de afdeling is helaas niet verlengd omdat ik niet goed zou functioneren. Maar nu werk ik dus op afdeling Y waar het dus prima gaat.

Ik wil heel graag doorgroeien binnen het bedrijf en een vervolgopleiding doen op afdeling Z.

Helaas is mij ter oren gekomen dat diezelfde manager van afdeling W nu manager is van afdeling Z waar ik een vervolgopleiding wil doen.

Ik heb zo het vermoede dat die manager straks sollicitaties gaat beoordelen en gesprekken gaat voeren en ben vooral bang dat wat er toen op het afdeling Y zich afspeelde, dat die manager dat gaat meenemen in de beoordeling. Ik ben dus ook bang dat ik wel van hele goede huize moet komen om daar een kans te maken.

Hoe zou ik deze sollicitatie kunnen aanpakken als ik ga solliciteren??
Met citaat reageren