Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 oktober 2010, 23:28
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Reactie brief

Hoi Thijs,

Ik zou meer nadruk leggen op welke waarde jij voor het bedrijf kan betekenen. Wellicht kan je in de vacature nog vinden wat ze precies verwachten bij die functie, en daarop aansluiten? Put uit wat je al gedaan hebt (zo te zien erg veel), dik het desnoods wat aan.

Je geeft veel info over waarom jij bij dat bedrijf wilt werken, maar dat gaat feitelijk over wat het bedrijf voor jou kan betekenen. Ik zou het punt van de prettige communicatiestructuur weglaten: het komt een beetje over alsof jij het belangrijk vindt kritiek te leveren, lijkt me niet gunstig.
Dat stuk met die plak kaas is wel grappig, maar zou ik er ook uit halen. Je wilt toch gewoon sowieso keihard werken als je wordt aangenomen? Die plak kaas kan je hopelijk ook nu toch al wel bekostigen (niet duur bij de Lidl toch .
Probeer het meer bij jezelf te houden. In die stukken etaleer je wel eigenschappen van jezelf die mogelijk gunstig zijn: je kijkt kritisch en komt met verbeterpunten (n.a.v. communicatiestructuur) en vindt de klant centraal staan (n.a.v. de plak kaas), dit kun je wel in je brief verwerken. Maar focus erop dat je jezelf wilt verkopen, en niet het bedrijf.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

groeten,
Maaike
Met citaat reageren