Los bericht bekijken
  #3  
Oud 16 februari 2007, 16:19
wanhopig wanhopig is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2007
Berichten: 5
wanhopig is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief doktersassistente

Ja hoor is goed. Hieronder de brief.

Xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxx


Xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxx


Almelo, 14 februari 2007


Betreft: sollicitatie naar de functie van doktersassistent;



Geachte heer/mevrouw,


Na het lezen van de vacature voor doktersassist bij gezondheidscentrum xxxxxxxxx en de bijbehorende functiebeschrijving was ik erg enthousiast.. Omdat ik denk dat het functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis en vaardigheden heb ik besloten om te solliciteren naar de functie van doktersassistent.

Mijn naam is xxxxxxxxxxx en ben sinds 1988 werkzaam bij revalidatiecentrum xxxxxxxxxxxxxxxxx in Enschede Momenteel heb ik de functie als zorgmentor. Mijn werkzaamheden bestaan ondermeer uit het begeleiden van cliënten/familie naar de juiste zorg en diverse administratieve handelingen, maar ook bloeddrukmeten, wondverzorging, bloedsuikerprikken.

De ervaringen die ik heb opgebouwd bij het revalidatiecentrum wil ik graag ontwikkelen om optimale zorg te kunnen verlenen en doktersassistent lijkt mij daar een geschikte functie voor. Verder ben ik accuraat, stressbestendig, klantgericht en zeker gemotiveerd.

Graag word ik in de gelegenheid gesteld in een persoonlijk gesprek meer te vertellen over mijn capaciteiten


Met vriendelijke groet,

naam


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren