Los bericht bekijken
  #3  
Oud 20 september 2007, 18:00
Victoria Victoria is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 september 2007
Berichten: 9
Victoria is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie KLPD (nieuwe versie)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Dat is enthousiasme vanuit het ik-perpectief. Kun je het ook omdraaien en proberen de werkgever enthousiast te maken?



als ...?



"echter" staat hier niet goed en zou ik gewoon weglaten. Na 'buitenland' een komma (denk ik).



Dat zijn nogal wat claims (en er volgen er meer), die je n.m.m. onvoldoende onderbouwt in deze brief. Je kunt je denk ik beter concentreren op de eigenschappen en vaardigheden die de werkgever het belangrijkst vindt en aantonen dat je daarover beschikt.

Dank je wel, Rene, voor deze tips. Je hebt gelijk. Het is beter een paar "claims" te schrappen en "echter" weg te laten. Lijkt alsof ik niet achter die keuze stond. Dat deed ik wél namelijk.

Maar dat "ik"perspectief begrijp ik niet goed. Je kunt een werkgever toch ook enthousiast maken met de rest van de brief? En in mijn cv onderbouw ik ook het e.e.a. (bijvoorbeeld wat ik eerder gedaan heb bij de politie).

Ik bedoel eigenlijk, je kunt niet veel kwijt op één A-4. Schrijven is schrappen, jammer genoeg, dus ik ga mijn best doen.

Ik heb inmiddels contact gehad met iemand van P & O. Mijn enthousiasme is daardoor alleen maar groter geworden. Dus dat kan ik ook verwerken in mijn brief, nietwaar?

Groet,

Victoria
Met citaat reageren