Discussie: Heao ?
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 23 mei 2006, 14:52
Jimjhonson
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Heao ?

Hallo Hetty,

Ik ben een week geleden naar de directeur toe gestapt met mijn verhaal. Na wat woorden wisselingen met elkaar(in de goede zin), ging hij meer interesse tonen in het gesprek. Wat ik zelf niet verwacht had is eruit gekomen. Zei hij op een gegeven moment dat hij een potenties in mij ziet. En de MER Zal betaal worden door de school. Verder wil hij binnen met mij aan de tafel om een en andere af te stemmen.
Maar als ik eerlijk moet zijn , word ik weer een beetje achterdochtig. De verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat ik meestal die lieden voorbij loop. Wel degelijk aanwezig tijdens de vergaderingen.
Nog wat anders, ben ooit gevraagd geweest voor werk door een manager van een bedrijf waar ik deeltijd coach ben. Dat is zes jaar geleden gebeurd. Daarna, ben ik van afdeling naar afdeling als trouble shuter. Maar om het verhaal korterte maken, gisteren kreeg ik telefoon van zijn secretaresse dat hij graag een gesprek met me wil. afspraak is nu gemaakt. Maar zit nu met de vraag: waarom en nog eens waarom na zes jaar?
Eerlijk gezegd, voel ik me ook gevleid, dus het raast door me heen.
Bedankt voor je andacht en vriendelijke groetend,
Jimjhonson
Met citaat reageren