Los bericht bekijken
  #3  
Oud 5 september 2014, 15:11
elja elja is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 6
elja is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Tja, het lijkt mij duidelijk dat je genoeg redenen hebt om deze 'baan' naast je neer te leggen en op zoek te gaan naar iets dat niet zoveel haken en ogen kent.
Bedankt voor je reactie Marieke.
Ja lijkt me ook. Alleen vroeg ik me af of mijn gekregen indruk klopt. Daarnaast vraag ik me eigenlijk ook af of er alternatieven zijn. En of er nu wel of niet carrieremogelijkheden op dit vlak zijn.

Of dat het nu een wassen neus is. Dat bedrijven een nieuwe bron hebben gevonden om subsidiegelden van de "zwakkere werklozen" te gebruiken in niet zinvolle trajecten. Of dat er wel gaten in de markt zijn. Waar dus werk te vinden is. En bijscholing dus wel zinvol is om een baan te krijgen.

Ik ben namelijk al eens eerder bij een bedrijf terecht gekomen dat subsidie geld opsoupeerde die bedoeld waren om mij aan het werk te helpen. (was wel aantal jaren geleden). Ik wil best wel wat doen en ook omscholen of bijscholen. Maar moet dan wel zinvol zijn.

En zou het jammer vinden als anderen in niet frisse zaken terecht komen. De scholingssubsidie van het UWV kan per slot van rekening maar 1x gebruikt worden.