Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 september 2014, 16:21
elja elja is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 6
elja is on a distinguished road
Standaard Vacature Juristnet solutions CV betrouwbaar op werk.nl?

@josephinelieuw

Goed u vindt mijn verhaal kwetsend. Maar blijkbaar hebt u er niet over nagedacht hoe ik me voelde na die manier waarop ik behandeld was. En dat is zoals ik het beschreven heb. Dus waarom mag ik dat niet beschrijven.

Wanneer ik normaal antwoord had gekregen en normaal behandeld was, zou ik hier nooit iets geschreven hebben. Dan is er geen reden om bedenkingen te krijgen.

Het is mooi dat u wel tevreden bent. En als het wel een serieuze organisatie is dan moet er vermoedelijk scholing op het vlak van contactuele vaardigheden plaats vinden lijkt me.

Ik heb vrij exact beschreven hoe mijn gesprek verlopen is.

De rare zaken er mee zijn dat ik gevraagd had om informatie over de opleiding
1. Geen antwoord op mijn vraag krijg. Want die ging over de opleiding.
2. Eingelijk helemaal nergens een antwoord op krijg, op wat ik vraag.

In plaats daarvan informatie krijg ik vragen. Over welke uitkering ik zit en mijn leeftijd.
En wordt hardop berekend hoeveel geld ik vergoed krijg.

En daarna kreeg ik nergens een zinnig meer antwoord op mijn vragen. Iets wat een jurist toch wel zou moeten kunnen geven lijkt me.

En ja dit gebeurde ook nog in uitermate slecht Nederlands. Het was iemand zonder accent, en met een uitermate Nederlandse voor en achternaam. Maar dat doet er feitelijk niet toe.

Vragen over de inhoud van de opleiding. En hoe het zit met de baangarantie die op de site staat. Daar moet een jurist toch uitleg over kunnen geven. Allochtoon of niet allochtoon. En een jurist die kwaad wordt omdat ik die vragen stel en daarop het gesprek eindigt is ook uitermate vreemd.

De reacties die ik kreeg van de Juristnet solutions meneer gaven mij de indruk dat ik een niet kloppend verhaal had doorgeprikt. Of dat wel of niet waar is, daar zal niet zo makkelijk achter te komen zijn. Maar dat zou kunnen door reacties hier.

Verder blijken ook anderen minder enthousiast te zijn.
http://www.linkedin.com/groups/Wie-o...76.S.221601038