Los bericht bekijken
  #64  
Oud 8 april 2011, 12:31
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie. Waar komt je naam trouwens vandaan? Mag ik vragen wat voor werk jij doet en waar je naar op zoek bent?

Ik ben het volledig met je eens: het gaat mij ook totaal niet om carričre maken en veel geld verdienen. Ik wil gelukkig worden met het werk wat ik doe. Plezier, daar gaat het om!

Het lijkt me ook leuk om b.v. 2 banen te hebben. Dat zorgt voor veel afwisseling.

Het nemen van beslissingen kost me veel moeite. Ik durf te weinig de sprong in het diepe te maken. Altijd maar alles afwegen en doodanalyseren. Risico nemen is ook iets wat ik niet snel doe.

Mijn huidig werk maakt me doodongelukkig. De hele week alleen thuiswerken is echt vreselijk. Daarnaast zijn mijn ogen niet geschikt om fulltime computerwerk te doen.

Je zou zeggen dat er Nederlandse bedrijven moeten zijn die werknemers nodig hebben die Spaans spreken. Alleen wil ik geen kantoorfunctie.

Het kost me moeite om het van me af te zetten omdat het al zó lang speelt. Daardoor is het extra frustrerend. Ik wil zó graag eindelijk mezelf prettig voelen in het werk wat ik doe.
Met citaat reageren