Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 november 2009, 18:27
Jan1991 Jan1991 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1
Jan1991 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief - Directieassistent

Hallo allemaal,

Ik moet morgen een sollicitatiebrief inleveren, dus ik heb er één gemaakt. zouden jullie 'm even willen nakijken
__________________________________________________ _________


X
X
X
X

xxxxx, 9 november 2009

Schouwburg en Congrescentrum Orpheus
T.a.v. afdeling personeelszaken
Churchillplein 1
7314 BZ Apeldoorn

Betreft: sollicitatie directieassistent

Geachte Heer/Mevrouw,

Afgelopen vrijdag, 6 november 2009, las ik uw advertentie in de Telegraaf waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten. Ik ben erg geinterreseerd en daarom solliciteer ik naar de functie van directie-assistent.

Ik heb ruim 3 jaar bij de TNT gewerkt, met als functie het sorteren en bezorgen van post. Daarnaast ben ik bezig met mijn hbo opleiding als directie-assistent. Ik wil graag een baan dat aansluit op mijn studie, zodat ik de vaardigheden die ik heb geleerd bij mijn opleiding kan gebruiken.
Ik ben erg flexibel ingesteld en kan vele taken op mij nemen en vooral goed uitoefenen. ik ben van mening dat leren geen grenzen kent, daarom ben ik ervan overtuigd dat ook de taken die niet in mijn functieprofiel staan voor mij geen problemen zullen opleveren. daarnaast zal ik indien er problemen voordoen altijd klaar staan om ook zaterdag te komen om een taak af te krijgen. een ander eigenschap van mij is dat ik erg stressbestendig ben. bij een enorme druk zal ik bijvoorbeeld erg kalm blijven en zelfstandig en besluistvaardig mijn taken uitvoeren.

Uw bedrijf spreek mij in positieve zin aan, ik zou graag bij een bedrijf willen werken die klantvriendelijk en servicegericht is. bovendien kan ik bij uw bedrijf mijn vaardigheden goed gebruiken.

Mocht u op basis van mijn korte voorstelling benieuwd zijn naar meer, dan kom ik graag wat meer uitleg geven in een sollicitatiegesprek.

Hoogachtend,



XXXXXXXXXX


Bijlage: Curriculum Vitae





Alvast bedankt!!
Met citaat reageren