Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 december 2007, 16:10
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Sollicitatiebrief opleidingsplaats Verzorgende IG! Is t goed zo????

Ik heb hem even een beetje verandert..... Is dit beter?

Geachte mevrouw xxxxx,

Met enthousiasme las ik de vacature van leerling verzorgende IG op www.xxxx.nl. Na lezing besloot ik te reageren, omdat deze vacature perfect aansluit bij mijn interesses en ambities.

Op dit moment ben ik werkzaam als secretarieel medewerker bij een groothandel. Helaas ben ik erachter gekomen dat dit werk niet geheel bij mijn past, dit omdat ik het hele dagen achter de computer zitten niet leuk vind. En er erg weinig afwisseling in mijn huidige baan is te vinden. Daarom heb ik besloten om weer te gaan studeren. Aangezien ik erachter gekomen ben dat mijn interesse ligt in de zorg sector, ben ik opzoek gegaan naar een opleiding en welke manier van leren het beste bij mij past. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de opleiding verzorgende IG (BBL).

De opleidingsplaats voor verzorgende IG binnen uw organisatie spreekt mij om diverse redenen aan. Ten eerste omdat het mij erg leuk lijkt om met mensen te werken en wat voor ze te kunnen betekenen. Verder werk ik graag in een team, maar kan ik ook goed zelfstandig werken. Ik ben mij ervan bewust dat dit niet alleen zwaar, maar ook verantwoordelijk werk is en een baan met wisselende diensten, maar ik houd van afwisseling en steek graag de handen uit de mouwen. Natuurlijk zal ik veel moeten leren, maar ik ben zeer leergierig, geduldig en enthousiast. Ook weet ik van mezelf dat ik beter leer in de praktijk dan alleen uit boeken, omdat ik dan de theorie die ik in de boeken tegenkom kan toepassen in het werk, mede daarom heeft het werken en leren ook mijn interesse.

Ik hoop dat u, na het lezen van deze brief, een duidelijk beeld hebt van mijn motivatie en interesse voor de functie leerling verzorgende IG. Graag licht ik een en ander toe in een persoonlijk gesprek. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren