Los bericht bekijken
  #4  
Oud 5 november 2006, 17:02
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Arrow Re: sollicitatie webdirector

Ik heb mijn brief aangepast na verschillende reacties. Wat vinden jullie hiervan?

XX
XX 22
XXXX XX XX

XX, 5 november 2006

Betreft: vacature webdirector

Beste voornaam achternaam,


Graag wil ik reageren op de vacature waarin wordt gevraagd naar een XX. Ik begrijp dat jullie een flexibele medewerker met innovatieve ideeën zoeken in een zeer dynamische omgeving. Omdat het functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden en interesses heb ik besloten te solliciteren. Mijn naam is voornaam achternaam, ik ben vorige maand afgestudeerd aan de XX, als XX designer. Als XX designer verdiep ik me in de interactie in de breedste zin van het woord.

Wat mij in het bijzonder aanspreekt aan het bedrijfsnaam is de diversiteit in experimentele uitingen, van moderne dans en muziekvoorstellingen tot festivals. Naast de website heb ik met name het jongeren gedeelte bekeken en zie dat er al een grote hoeveelheid informatie aanwezig is. Ook werd ik erg enthousiast na het zien van de diverse filmpjes. Ik wil dan ook graag de verantwoordelijkheid voor het opzetten en aansturen van initiatieven die interactiviteit, op dit gedeelte van de website, kunnen bevorderen op mij nemen. Mijn brede kennis van zaken zou erg goed van pas komen binnen de functie van webdirector. Ik heb zowel ontwerp als programeer kennis en kan goed zelfstandig als in teamverband functioneren. Ik ben flexibel, loyaal en een enthousiast persoon met een groot doorzettingsvermogen. Ik ben makkelijk en vriendelijk in de omgang en beschouw werken met jongeren als een pre, aangezien zij vaak ongeremd creatief te werk gaan. Ik heb altijd veel met verschillende doelgroepen en partijen gewerkt. Ik heb geleerd goed te luisteren naar mensen om hun belangen en interesses juist te interpreteren. Ik kan me voorstellen dat deze baan om flexibele werktijden vraagt. Ik houd van afwisseling dus ik heb geen enkel bezwaar tegen wisselende werktijden.

Voordat ik aan de studie XX begon, heb ik de grafische opleiding opleidingsnaam aan het XX in XX succesvol afgerond. Ook tijdens deze studie heb ik geleerd te communiceren met verschillende doelgroepen voornamelijk op visueel gebied.

Kortom: de kerntaken die jullie stellen in de vacature lijken goed aan te sluiten bij mijn expertise. Daarnaast, wat misschien nog belangrijker is, sluiten de taken goed aan bij mijn interesses.
Bij deze hoop ik u voldoende te hebben geďnformeerd. Graag licht ik dit alles toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,






Voornaam achternaam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren