Los bericht bekijken
  #11  
Oud 2 januari 2009, 18:20
sanuk sanuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 25
sanuk is on a distinguished road
Standaard Re: HBO toegepaste Psychologie

BTW, mijn werkgever staat helemaal niet negatief tegen het LOI, deze heeft dus schijnbaar wel een goede naam opgebouwd. NTI daar aan tegen vinden ze weer helemaal niks (negatieve publiciteit gehad geloof ik )


De LOI opleiding verschilt namelijk niet qua inhoud met een HBO opleiding via een 'Normale" onderwijs instelling. Het enige verschil is dat je de theorie meer zelfstandig eigen maakt en het veel discipline vergt. (volgens mij alleen maar pluspunten als je het voor elkaar krijgt). Vaak ook nog naast een drukke baan.
gelukkig ziet mijn werkgever dat ook zo

Het reguliere HBO wil trouwens dat de HBO studenten steeds meer de regie in eigen hand krijgen en dus veel zelfstandiger gaan leren. Dit systeem is nu al zeker een jaar of 7 geleden in gang gezet. Ben je bekend met dit systeem (vraag gestuurd onderwijs ) Henk? Nog even en het reguliere onderwijs verschilt helemaal niet meer met een thuisstudie het schijnt dat de stof dan beter blijft hangen...

Uiteraard moet je bij de LOI ook gewoon stage lopen of een relevantewerkplek hebben, kun je mij uitleggen waar volgens jou de knelpunten liggen?
Met citaat reageren