Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 mei 2009, 12:04
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie gvo-functionaris

Hallo allemaal, graag jullie reactie op deze brief. Ik vind deze brief nog niet echt goed maar kan er niet mijn vinger opleggen waaraan dit ligt. Alle reacties zijn welkom.

Op 28 april, las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een GVO-functionaris. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

De functie van GVO-functionaris spreekt mij sterk aan vanwege het planmatige en projectmatige karakter van gezondheidsbevorderende interventies, en mijn betrokkenheid en interesse op het gebied van welzijn en gezondheid. Op basis van mijn kennis en ervaring zie ik mogelijkheden om inhoudelijk bij te dragen aan de ontwikkeling en uitvoering van een efficiënt en effectief beleid op het terrein van gezondheidsbevordering.

In mijn vorige functie was ik actief als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg instelling. Binnen deze functie was ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van onderzoeken bij cliënten en het vertalen naar een duidelijk geformuleerde rapportage. Tevens onderhield ik contacten met diverse partijen waaronder cliënten, zorgverleners en wetenschappelijke instellingen, en verzorgde ik informatie avonden. Dankzij deze ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster.

Mijn enorme enthousiasme voor een functie als GVO-functionaris neem ik graag met mij mee naar de GGD...... Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren