Los bericht bekijken
  #13  
Oud 26 oktober 2008, 21:18
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Acteur worden of niet...

ik heb dezelfde droom als wat jij hebt! ik wil ook graag acteur worden sinds ik ongeveer 15 jaar oud ben, ik doe nu mijn laatste jaar havo 5 in suriname en daarna wil ik een keuze maken als ik naar amerika of nederland wil gaan om daar naar een acteerschool te gaan. mijn droom is ook om een beroemde amerikaanse acteur te worden maar ja hoe groot is die kans, je moet gewoon in jezelf blijven vertrouwen en al komen er tegenslagen in je leven moet je toch proberen verder te schoppen en niet zeggen "ik kan niet meer" .ik doe sinds kleinsaf aan al heel veel toneelstukken en heb er zo een beetje al ervaring in, mijn viren den willen ook graag dat ik acteur wordt, in het begin toen ik mijn ouders vertelde dat ik acteur wilde worden was mijn moeder het er niet mee eens en ze zei: er zijn andere beroepen die je niet uit je land zullen trekken, maar na een paar jaartjes begon ze zelf in te zien dat ik het echt graag wilde ne toen begon ze in mij te geloven en begon ze er goed over te praten en mij te inspireren. ze begon heel veel mensen ook te vertellen mijn zoon wil een beroemde acteur worden en dat maakt mij natuurlijk heel blij van binnen en geeft mij ook de kracht om door te zetten. dus ik hoop dat je ook met je ouders kunt praten en dat zij er ook zelf overhhen komen, want zoals ik mijn ouders heb gezegt : wat voor zin heeft het dat je een beroep kiest dat je niet leuk vindt en het met tegenzin doet, dan een beroep waarvan je houdt en met plezier doet. al zou ik nog zoveel verdienen bij een beroep waarvan ik niet hou, zou ik het niet nemen. want dan leef je jarenlang in stress en geniet je niet.

steven.
Met citaat reageren