Discussie: De wanhoop nabij...
Los bericht bekijken
  #11  
Oud 3 augustus 2007, 13:07
Cassie Cassie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 8
Cassie is on a distinguished road
Standaard Re: De wanhoop nabij...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mansoer Bekijk bericht
Ik zou ook zeggen ga doen wat je wilt doen...........het wordt steeds moeilijker/lastiger naarmate je ouder wordt om die keuze te maken / te willen maken.
Ik heb zelf ook een hele switch gemaakt van secretarieel naar een cijfermatige baan en het heeft mij ontzettend veel gekost maar ik ben blij dat ik het uiteindelijk gedaan heb. Ga doen waarvan jij denkt dat je gelukkig wordt, dat is waar het om draait mijn inziens. Heel veel succes en sterkte gewenst.
Ik heb interjobs.nl gebeld en in feite telefonisch gesolliciteerd naar seizoenswerk in Oostenrijk van december t/m maart. Ondanks mijn gebrek aan ervaring heb ik er wel een goed gevoel over. Per e-mail laten ze mij weten wat het wordt. Het lijkt mij ontzettend gaaf om in een Oostenrijks hotel te werken als receptionist of in de bediening. Interactie met de gasten, nieuwe mensen leren kennen, in een ander. M'n vaste lasten laat ik hier dan gewoon doorlopen. Het zal wel hard werken zijn, maar ik voel me supergemotiveerd om zoiets te doen. Als het lukt spring ik een gat in de lucht en anders moet ik ondertussen blijven schieten op dit soort dingen. Als je een draai wil geven aan je carričre moet je denk ik toch eerst ergens onderaan beginnen en investeren.
Met citaat reageren