Los bericht bekijken
  #2  
Oud 29 februari 2008, 21:23
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie onderwijsassistent

Hoi Linda,

Je gebruikt (te) veel korte zinnen. Probeer eens zinnetjes samen te voegen zodat het beter met elkaar in verband komt te staan. Vergeet ook geen ruimte over te laten boven je naam en onder de groeten voor je handtekening.

Ik heb nog een paar inhoudelijke opmerkingen:

Citaat:
plaats, 20 februari 2008
Dit moet onder het adres van het bedrijf komen.

Citaat:
Ik schrijf u deze brief, omdat ik een baan als onderwijsassistent zoek.
Een ongeschreven regel is dat je een (sollicitatie-)brief nooit met 'ik' begint. Probeer een andere openingszin te verzinnen.

Citaat:
Het pedagogische klimaat van deze school daar kan ik me erg goed in vinden, omdat door mijn stage ervaringen in het speciaal onderwijs weet ik hoe belangrijk structuur voor deze kinderen is.
Hier zitten meerdere fouten in. Probeer zelf te achterhalen welke correcte oplossingen hiervoor zijn.

Citaat:
Zonder deze structuur hebben de kinderen geen hou vast en weten ze niet waar ze aan toe zijn.
hou vast moet aaneen geschreven worden.

Citaat:
Ieder kind beschikt over eigenschappen waar hij/ zij verder mee kan komen in de maatschappij.
Informatief, maar het is beter als je erbij vermeldt dat het jouw overtuiging is.

Citaat:
Bijlage: CV
CV liever voluit schrijven, dus curriculum vitae

------------

Succes, en ik zie graag een aangepaste versie tegemoet zodat ik eventuele extra verbeterpuntjes kan bieden.
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren