Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 februari 2013, 22:30
Twinnyh Twinnyh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 27
Twinnyh is on a distinguished road
Standaard

Hoi Marieke, sorry voor de late reactie, maar heel erg bedankt voor je feedback!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht

Probeer je kennis en vaardigheden te verkopen door ze te verpakken in voordelen voor de organisatie. Een handig hulpmiddel hierbij is de STAR-methode. Aan de hand van concrete voorbeelden kun je jezelf verkopen zonder arrogant te worden.
De bovenstaande feedback vind ik lastig om te schrijven omdat ik weinig tot geen werkervaring heb. Maar ik heb wel een poging op gedaan om toe te passen. Kan jij of ander forummers hierop feedback geven of dit wel goed is?

--------------------------------------------------------------------------------------

Tijdens mijn opleiding heb ik me veel kennis opgedaan op het gebied van supply chain management, distributie, inkoop en productie. In mijn afstudeeronderzoek heb ik mij beziggehouden met het optimaliseren van het bevoorradingsproces zodat de werkbelasting van de werknemers verlaagd worden. Hiervoor heb ik de LEAN methode op gebruikt. Het resultaat van mijn onderzoek werd positief ontvangen door mijn opdrachtgever en de werknemers op de betreffende afdeling.

Tijdens de afstudeeronderzoek heb ik geleerd om procesgericht te denken met het oog op het eindresultaat. Ik heb een groot doorzettingsvermogen en ben leergierig. Met mijn positieve en gedreven instelling weet ik zeker dat ik een zeer waardevolle bijdrage kan leveren aan uw organisatie.
Met citaat reageren