Los bericht bekijken
  #3  
Oud 4 september 2014, 13:36
johanna2014 johanna2014 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 september 2014
Berichten: 5
johanna2014 is on a distinguished road
Standaard aangepaste versie graag commentaar

Hoi Marieke,

Allereerst super bedankt voor je feedback!


Hierbij de verbeterde versie :-)

Tilburg, 4 september 2014

Betreft: Vacature uitvoerder bouw- en installatiewerk

Geachte mevrouw van der Linden,

Op 2 september werd mijn interesse gewekt door de vacature op de website voor de functie van “Uitvoerder bouw- en installatiewerk ”. De bijbehorende omschrijving sprak me erg aan, en sluit aan bij mijn kwaliteiten en persoonlijkheid.

Mijn naam is …. 35 jaar en de afgelopen 10 jaar werkzaam als meewerkend projectleider in de woning- en utiliteitsbouw.
Door mijn voormalige collega’s word ik gezien als een gedreven teamspeler. Stressbestendig, geduldig, conventioneel en een positieve instelling naar het werk toe zie ik als mijn sterke eigenschappen.

Aspecten die mij aanspreken in de functie zijn het aansturen en motiveren van het personeel, de opbouw van de verschillende projecten van begin tot het eind en de volledige verantwoordelijkheid te dragen daarvan, waaronder het
persoonlijke contact met de klant en de feedback richting het bedrijf.
….. spreekt mij erg aan door het internationale karakter van het bedrijf en het diverse werkterrein wat u biedt. De standvastigheid van een bedrijf wat al sinds 1937 bestaat trekt mij erg aan.

Relevante werkervaring heb ik opgedaan binnen …. montagebedrijf, waarin ik verantwoordelijk was voor een montageteam dat de kozijnen en deuren plaatste op de verschillende projecten. Het plannen, zorg dragen voor de benodigde materialen en aansturing van het team behoorde tot mijn verantwoordelijkheid. De werkzaamheden bestonden uit het plaatsen van kozijnen en schuifdeurelementen in bestaande wanden en metal stud, afhangen en nastellen van de deuren en het aanbrengen van hang en sluitwerk.

Door mijn ruime ervaring met het leiding geven en coachen van mensen. Daarnaast mijn ervaring met het zelfstandig plannen, organiseren en evalueren van projecten vind ik mezelf zeer geschikt voor deze functie. Ook de technische ervaring die ik op heb gedaan in het verleden door mijn meewerkende functie in de bouw en renovatie zie ik als een grote toevoeging. Het verblijven op locatie en lange dagen zijn voor mij ook van geen enkel probleem.

Door mijn voormalige functie ervaar ik wat het is om de verantwoordelijkheid te dragen voor de resultaten van een montageteam. Georganiseerd, overzichtelijk en resultaat gericht, dat typeert mij. Ik heb geleerd het overzicht te behouden in hectische situaties en weet goed prioriteiten te stellen. Ik denk hiermee een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen uw organisatie.

Graag licht ik mijn motivatie en cv toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

…..

Bijlage: cv
Met citaat reageren