Los bericht bekijken
  #2  
Oud 17 mei 2009, 23:32
Sebastiaan de Vries Sebastiaan de Vries is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2009
Berichten: 1
Sebastiaan de Vries is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie voor vakgebieden sociale zekerheid, woonzorg en schuldhulpverle

Hoi Femme,

Probeer eens onder woorden te brengen waarom jij zelf in die drie sectoren wilt werken. Er staat nu alleen maar dat je binnenkort een passende opleiding afrondt. Waarom wil je bijvoorbeeld in de schuldhulpverlening? (je wil graag mensen helpen die in de penarie zitten, ziet schuldenproblematiek als een maatschappelijk probleem dat je wilt helpen oplossen, je geniet ervan om samen met anderen constructief naar een oplossing te zoeken en anderen met goede tips op weg te helpen hun eigen gedrag aan te passen, ik noem maar wat).

Verder: er staat veel overbodige en omslachtige taal in.

Naar aanleiding van een presentatie van Uw uw met kleine letter medewerker bij mij op school is mijn interesse in uw organisatie ontstaan. Toentertijd was de naam van Uw organisatie nog Sargas, maar mijn interesse voor Uw organisatie is altijd gebleven. overbodig: bovendien, waarom zou een naamswijziging jouw interesse wegnemen?

Momenteel zit ik in de laatste fase van de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening , welke (=die. 'welke' is vreselijk ambtelijk) ik op de Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam volg.

Maak ervan:

Binnenkort rond ik de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam af.

de rest kan weg.

inclusief:
waardoor ik mijn toetrede tot de arbeidsmarkt kan bewerkstelligen.

ja joh? Direct formuleren in alledaags nederlands komt veeeeel beter over! En kost minder werk.

Uw organisatie richt zich op sectoren waar ik met mijn competenties een geschikte kandidaat voor zou zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar de sector sociale zekerheid, maar de sectoren schuldhulpverlening en de woonzorg zijn gezien mijn opleiding en persoonlijke kwaliteiten hier moet je uitleggen welke persoonlijke kwaliteiten dat dan zijn evenals eveneens geschikt waardoor ik een bijdrage kan leveren aan de tevredenheid van de opdrachtgever. erg lange zin

Leergierig, ambitieus en flexibiliteit flexibel zijn eigenschappen die U in mij terug kan vinden. De mate van mijn arbeidsethos is erg hoog, waar Uw organisatie profijt van zal hebben. herschrijven die zin, zonder poespas, en een voorbeeld erbij.
Daarnaast ben ik stressbestendig en is het functioneren in zowel teamverband als zelfstandig geen probleem

succes ermee
Met citaat reageren