Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 juni 2009, 02:17
Femme Femme is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Berichten: 5
Femme is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie voor vakgebieden sociale zekerheid, woonzorg en schuldhulpverle

Bedankt voor je feedback! kon me er zeker in vinden. Ik heb de brief aangepast...wat vindt je er nu van?

Betreft; open sollicitatie voor de vakgebieden sociale zekerheid, woonzorg en schuldhulpverlening.

Geachte heer, mevrouw,
Naar aanleiding van een presentatie van een medewerker van Uw organisatie bij mij op school is mijn interesse in uw organisatie ontstaan.

Binnenkort rond ik de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam af. Graag wil ik mijn competenties bij van één uw opdrachtgevers ten uitvoer brengen omdat deze organisaties, door de combinatie van wet- en regelgeving en sociale vaardigheden, goed aansluiten op mijn opleidingsachtergrond.

Uw organisatie richt zich op sectoren waar ik met mijn competenties een geschikte kandidaat voor ben. Mijn voorkeur gaat uit naar de sector sociale zekerheid, maar de sectoren schuldhulpverlening en de woonzorg zijn, gezien mijn opleiding en persoonlijke kwaliteiten eveneens geschikt, waardoor ik een bijdrage kan leveren aan de tevredenheid van de opdrachtgever.
Persoonlijke kwaliteiten zoals inlevingsvermogen, stressbestendigheid en communicatieve vaardigheden kunt u in mij terugvinden.

Leergierig, ambitieus en flexibiliteit zijn eigenschappen die ik bezit. Het vergroten van mijn kennis en vaardigheden vind ik erg belangrijk. Ik ben zeer leergierig en pak ik nieuwe dingen ook snel op, waardoor het leren van nieuwe taken en werkzaamheden veel makkelijker wordt.
Het functioneren in zowel teamverband als zelfstandig is voor mij geen probleem.
Graag zou ik mijn sollicitatie mondeling willen toelichten. Binnenkort neem ik daarvoor contact met u op.
Met citaat reageren